Blogia
VINHAGRANDE-DEIRO

CALENDARIO MUNDIAL SUDÁFRICA 2010

Como sabemos que houbo e sigue habendo moitos futboleros/as no noso colexio, aquí vos deixamos un calendario que pensamos que vos vai gustar sobre o mundial de fútbol de Sudáfrica, que como sabedes comezará o vindeiro venres, día 11 de xuño de 2010.

Veredes unha roda, e situándovos enriba de cada pedaziño (coma se fora un tarta) , abrirásevos un contido distinto: sedes onde se xoga, equipos de cada grupo, horario de partidos diario, etc etc.

SOAMENTE PINCHADE AQUÍ

4 comentarios

Alicia -

Que ven que xa ganamos.¿Mary que tal todo por ali? Eu xa estou en 2º e vaime moi ben! saudos a todos os profes.Xa nos veremos

Alicia -

Que ven que xa ganamos.¿Mary que tal todo por ali? Eu xa estou en 2º e vaime moi ben! saudos a todos os profes

Mary -

Grazas á "roda" sei que cadea retransmite o partido Holanda-Uruguay correspondente a este día que estou pasando na casa.Pepe,xenial.
Eva,xa España recuperou o seu lugar;animamos para que quede CAMPIONA!!

EVA DE 3º -

A roda está chula.Que pena que perdera España.